آرشیو روزانه: آوریل 9, 2018

تغییرات پوست در سینه

تغییرات پوست در سینه چرا رخ می دهد ، آیا تغییرات پوست در سینه را باید جدی گرفت ، آیا تغییرات پوست در سینه بیانگر بیماری خاصی می باشد ، در این  مقاله به بیان پاسخ تمامی این سوالات می پردازیم .

متاسفانه در اثر عوامل مختلفی در کشورمان آمار سرطان افزایش یافته است ، سرطان سینه در میان بانوان یک سرطان بسیار شایع می باشد ، متاسفانه این بیماری در کشورمان رشد 5 درصدی را دارد ، که آمار بیانگر مبتلا شدن 10 هزار نفر به این بیماری می باشد که با روش های مختلف علاوه بر کاهش میزان مبتلایان به سرطان سینه می توان درمان سرطان سینه را سریعا انجام داد تا بیماری پیشرفت نکند .

تغییرات پوست سینه

تغییرات پوست سینه یکی از علائم بارز سرطان سینه است ، بانوانی که با کشیدگی پوست روبرو می شوند و یا فرورفتگی های مختلفی در نواحی مختلف سینه دارند ، ممکن است به سرطان سینه مبتلا شده باشند ، در نتیجه باید سریعا به پزشک مراجعه نمایند .

البته باید بیان کرد که همیشه کشیدگی پوست سینه بیانگر سرطان سینه نیست ، در برخی از مواقع این علت به دلیل مبتلا شدن شخص به بیماریهای خوش خیم پستان می باشد .

وجود زخم را نیز شخص باید جدی بگیرد ، زیرا زخم در سینه ها بیانگر یکی از علائم سرطان سینه است ، دکتر نصیری جراح سینه بیان می کند که انجام معاینات منظم را شخص باید حتما انجام دهد تا در صورت مبتلا شدن به سرطان سینه ، سریعا درمان سرطان سینه انجام شود .

سرطان سینه التهابی با علائمی نظیر تغییرات پوست پرتقالی ، متورم شدن پوست سینه و قرمزی همراه است ، این علائم بسیار مهم هستند در نتیجه باید سریعا درمان سرطان سینه انجام شود .

در برخی از بانوان نیز وجود غده که قابل لمس است ، بیانگر سرطان سینه می باشد .

برخی از خدمات دکتر نصیری