کوچک کردن سینه

• عوامل مختلفی در اندازه ی پستان ها تاثیر گذار هستند ، نظیر وزن اشخاص ، ژنتیک ، اثرات هورمون های جنسی زنانه و … ، زمانی که سینه ها بیش از اندازه بزرگ باشد برای آنها مشکل ساز می شود ، به همین دلیل می توان با انجام برخی از جراحی ها نظیر ماموپلاستی که یک عمل کوچک کردن سینه است از شر این مشکلات خلاص شد .
  • مشکلات سینه های بزرگ
  • کاهش اعتماد به نفس به دلیل نداشتن تناسب اندام
  • ایجاد درد در شانه ها
  • ایجاد برجستگی بین دو شیار دو کتف
  • ایجاد شدن درد در گردن

کوچک کردن سینه

• مواردی که در کوچک کردن سینه باید در نظر گرفت

در کوچک کردن سینه نیاز است مواردی در نظر گرفته شود ، که در این بخش به بیان آن می پردازیم
نکته ای که بسیار مهم است و باید در نظر گرفت این می باشد که جراح سینه باید در انجام جراحی سینه کاملا تخصص و تبحر داشته باشد ، تخصص و تبحر جراح سینه در نتیجه جراحی بسیار تاثیر گذار است ، با انجام جراحی کوچک کردن سینه می توان مشکلاتی نظیر کمر درد را که در اثر بزرگی سینه ها ایجاد شده است را برطرف نمود ، به همین دلیل این جراحی بسیار مهم است و باید تخصص و تبحر جراح سینه را در نظر گرفت ، دکتر نصیری پس از معاینه دقیق بیمار تعیین می کند که به چه میزان سایز سینه ها کاهش یابد ، البته سایز کاهش سینه ها بسته به نیاز بیمار نیز تعیین می شود .

نکات قبل از کوچک کردن سینه ها

کشیدن سیگار باید از چند هفته قبل از عمل قطع گردد ، علت این امر این می باشد که کشیدن سیگار در روند جراحی و پس از جراحی تاثیر می گذارد زیرا سبب اختلال در روند درمان می شود و بروز عفونت را در شخص دو برابر می کند ، استعمال سیگار بروی زخم ها نیز تاثیر گذار است و سبب بدتر شدن وضعیت زخم ها و اجتناب از بهبودی زخم ها می شود .
مصرف برخی از قرص ها نظیر قرص های خوراکی باید ترک گردد و یا برخی از قرص های هورمون تراپی را باید قطع نمود
هشت ساعت قبل از عمل نباید غذا یا نوشیدنی را مصرف نمود
داشتن همراه برای کمک به شخص جهت انجام برخی از کارها و همراهی شخص پس از عمل کمک بسیاری به فرد می کند .

برخی از خدمات دکتر نصیری

• پروتز سینه
  • لیفت سینه
  • جراحی سرطان سینه
  • بازسازی سینه بعد از سرطان

شما عزیزان جهت مشاهده نمونه کارها می توانید به شبکه های اجتماعی ما نیز مراجعه نمایید

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.
با تشکر، مدیریت سایت دکتر نصیری