بهترین درمان برای سرطان سینه

برای سرطان پستان بسته به اینکه بیماری در چه مرحله ای است و یا نوع سرطان پستان چیست ، درمان های متفاوتی وجود دارد ، دکتر احمد رضا نصیری جراح سینه برای اینکه درمان کمتر روی سایر نواحی بدن تاثیر داشته باشد ، به درمان تومور می پردازد ، درمان سرطان سینه روش های مختلفی دارد .

درمان سرطان روش های مختلفی دارد ، که شامل :

• عمل جراحی
  • پرتو درمانی

بهترین درمان سرطان سینه

جراح سینه معمولا برای درمان سرطان سینه از روش های سیستمیک استفاده می کند ، علت این امر بروز آنها در هر نقطه ای از بدن می باشد ، زیرا از راه جریان خون به شکل مستقیم منتقل می گردند .

بسته به این که نوع سرطان پستان چه می باشد ، دکتر احمد رضا نصیری درمان متفاوتی را در نظر و داروهای متفاوتی را استفاده می کند . درمان سرطان سینه چگونه درمان می شود ؟  بسیاری از زنان برای درمان سرطان بیش از یک نوع درمان دارند.سرطان پستان معمولا چگونه درمان می شود؟ اکثر زنان مبتلا به سرطان پستان نوعی عمل جراحی برای حذف تومور را دارند. بسته به نوع سرطان پستان و پیشرفت آن، ممکن است به نوع دیگری از درمان نیز نیاز داشته باشید، قبل یا بعد از عمل، یا گاهی اوقات هر دو. به طور معمول، برنامه های درمان بر اساس نوع سرطان پستان، مرحله آن و هر موقعیت خاص است .  سرطان پستان تهاجمی (مرحله I-IV)    سرطان تخمدان در محل (DCIS)    کارسینوم لوبولار در محل (LCIS)    سرطان پستان التهابی    سرطان پستان در دوران بارداری    سرطان پستان منفی سه گانه تصمیم گیری درمان سرطان سینهدکتر احمدرضا نصیری جراح سینه بیان می کند که مهم ترین مرحله جهت درمان سرطان سینه تصمیم گیری شخص است ، زیرا شخص باید به این امر واقف باشد که تمامی عوارض و اهداف درمان سرطان سینه را تحمل نماید . برای درمان سرطان سینه یکسری آزمایش های بالینی را انجام دهید ، هم چنین ممکن است از یکسری روش های جایگزین استفاده نمایید . بسیار مهم است که در برنامه غذایی خود از رژیم های خاص و ویتامین ها و گیاهان را قرار دهید .بهترین درمان برای سرطان سینه بهترین درمان برای سرطان سینه ، برای هر شخص متفاوت است، دکتر احمد رضا نصیری پس از معاینه هر شخص تعیین می کند که بهترین درمان برای سرطان سینه کدام روش است .

مراقبت از زخم ها پس از جراحی

دکتر نصیری بیان می کنند که مهم ترین کاری که از زمان پس ازجراحی تا رسیدن به مرحله درمان کامل باید در نظر گرفته شود این است که شخص از پانسمان و زخم ها مراقبت اولیه را انجام دهد ، به همین دلیل شخص باید به هر گونه علائم غیرعادی دقت نماید ، این علائم شامل درد غیرمعمول ، قرمزی غیر معمول می باشد ، هم چنین اگر شخص با ترشح خون آلود و ترشح چرکی روبرو شد حتما جراح خود را در جریان بگذارد ، معمولا برای بهبود درد مصرف مسکن را جراح توصیه می کند ، البته نیاز به ذکر است که پس از برداشتن پستان ( ماستکتومی) احتمال بروز ترشح چرکی ، درد ، سوزش و قرمزی وجود دارد .

مصرف غذاهای پروتئینی

شخص پس از جراحی پستان سینه می تواند فعالیت های خود را از سر بگیرد و در خصوص فعالیت جسمی محدودیتی وجود ندارد ، اما نکته ای حائز اهمیت است و تمامی بانوانی که سرطان سینه داشته اند باید رعایت نمایند رعایت رژیم غذایی است ، زیرا مصرف غذاهای پر پروتئین به ترمیم زخم ها کمک شایانی می کند ، قبل از پرتو درمانی یا شیمی درمانی نیز بیماران باید چیزی بخورند تا بتوان این  مراحل را انجام داد ، زیرا مصرف این غذاها کمک به تحمل بهتر مراحل شیمی درمانی و پرتو درمانی دارد .

مصرف غذاهای پر پروتئین کمک شایانی به اشخاص می کند .

برخی از خدمات دکتر نصیری